Penktadienis, 29 kovo, 2024

Robotas “Trys šokėjai” – šokėjai, kuriems niekas nemaišo

Sveiki, gerbiamieji treideriai! Jūsų dėmesiui pristatome pelningai dirbantį Forex robotą “Trys šokėjai”. Robotas ypatingas tuo, kad naudoja iškarto tris strategijas, o atsiradus nuostolingoms pozicijoms, vidurkina jas. Roboto pelningumas ir darbas patvirtintas testais ir realia prekyba!

 Roboto charakteristikos

Platforma: Metatrader 4
Valiutų poros:  EURUSD ir GBPUSD
Laiko intervalas: H1
Prekybos laikas:  visą parą
Rekomenduojamas brokeris: Roboforex 

Instaliavimas

instaliavimas robotas trys sokejai

Robotas diegiamas įprastu būdu. Jeigu Jūs pirmąkart susidūrėte su Forex robotais ir turite krūvą klausimų – skaitykite įvadą į automatinę Forex prekybą.

Dėmesio! Atsižvelgiant į tai, kad robotas priskiriamas prie potencialiai pavojingų, būtinai susipažinkite su straipsniu apie pagrindinius darbo principus su pavojingais robotais.

Roboto “Trys šokėjai” strategija

Man drawing a soccer game strategy

Dėmesio! Robotas “Trys šokėjai” naudoja martingeilo strategiją. O tai reiškia, kad anksčiau ar vėliau sąskaita sudegs, tačiau periodiškai išvedus pelną, tikimybių teorija dirbs mūsų pusėje. Išvedus įneštą pirminį depozitą, pavojingoji martingeilo strategija tampa nebenuostolinga ir neša didelius pelnus.

Robotas “Trys šokėjai” prekyboje naudoja tris strategijas, pavadintas pagal tradicinius Javos (Indonezija) salos šokius: Jaipong, Keroncong ir Tortor. Pozicijos atidarymui strategija naudoja standartinius MT4 indikatorius: MACD, RSI, Stochastic, CCI ir slankiuosius vidurkius. Atsiradus nuostolingoms pozicijoms, vyksta pozicijų didinimas pagal martingeilo metodą. Robotas turi MM ir slenkančio stopo nustatymus kiekvienai strategijai, taip pat prekybos laiko nustatymus.

Testai istorijoje

Testai yra atlikti su nustatymais pagal nutylėjimą.

Trio-Dancer-EURUSD-2011

Trio-Dancer-EURUSD-2012

Trio-Dancer-EURUSD-2013

Trio-Dancer-EURUSD-2014

Kaip matome, testų rezultatai rodo, kad robotas Trio Dancer po kažkiek laiko patiria nuostolių. Kad to išvengti ir nebijoti, būtinas periodinis pelno išvedimas.

Monitoringas

 Nustatymų aprašymas

nustatymu aprasymas robotas trys sokejai

  • Global Setting — pagrindinių nustatymų skyrelis
  • Lots — pradinis lotas
  • LotExponent – loto dauginimo koeficientas, kai yra išstatomas sekantis papildomas orderis
  •  MaxLots — maksimalus loto dydis
  • MM — money management skyrelis
  • TakeProfit — Take -Profit dydis punktais (pasiekus nustatytą punktų kiekį, orderis uždaromas)
  • UseEquityStop — naudoti stopą pagal Equity (esamą sąskaitos balansą). Veikia esant reikšmei = true
  • TotalEquityRisk — stopo dydis pagal Equity.
  • Time Setting  laiko nustatymų skyrelis.
  • CloseFriday — uždaryti pozicijas penktadienį.Veikia esant reikšmei = true
  • CloseFridayHour — valanda, kada pozicijos uždaromos penktadienį.
  • OpenMondey – atidaryti pozicijas pirmadienį.Veikia esant reikšmei = true
  • OpenMondeyHour -valanda, kada pozicijos atidaromos pirmadienį.
  • Setting for Dancing Jaipong – pirmosios strategijos nustatymų skyrelis
  • MaxTrades_Hilo -maksimalus pirmosios strategijos pozicijų kiekis.
  • UseTrailingStop_Hilo – naudoti slenkantį stopą (tralą) pirmajai strategijai. Veikia esant reikšmei = true.
  • TrailStart_Hilo — pirmosios strategijos punktų kiekis iki slenkančio stopo (tralo) pradžios.
  • TrailStop_Hilo — pirmosios strategijos punktų kiekis iki slenkančio stopo (tralo) pabaigos.
  • PipStep_Hilo — atstumas tarp orderių (pirmosios strategijos)
  • slip_Hilo — leidžiamo praslydimo dydis punktais (pirmosios strategijos)
  • MagicNumber_Hilo — magic numeris (pirmosios strategijos)
  • Setting for Dancing Keroncong – antrosios strategijos nustatymų sekcija
  • MaxTrades_15 – maksimalus antrosios strategijos pozicijų kiekis.
  • UseTrailingStop_15 – naudoti slenkantį stopą (tralą) antrajai strategijai. Veikia esant reikšmei = true.
  • TrailStart_15 – antrosios strategijos punktų kiekis iki slenkančio stopo (tralo) pradžios.
  • TrailStop_15 – antrosios strategijos punktų kiekis iki slenkančio stopo (tralo) pabaigos.
  • PipStep_15 –  atstumas tarp orderių (antrosios strategijos)
  • slip_15 – leidžiamo praslydimo dydis punktais (antrosios strategijos)
  • G_magic_176_15 – magic numeris (antrosios strategijos)
  • Setting for Dancing Tortor – trečiosios strategijos nustatymų sekcija
  • MaxTrades_16 – maksimalus trečiosios strategijos pozicijų kiekis.
  • UseTrailingStop_16 – naudoti slenkantį stopą (tralą) trečiajai strategijai. Veikia esant reikšmei = true.
  • TrailStart_16 – trečiosios strategijos punktų kiekis iki slenkančio stopo (tralo) pradžios.
  • TrailStop_16 – trečiosios strategijos punktų kiekis iki slenkančio stopo (tralo) pabaigos.
  • PipStep_16 – atstumas tarp orderių (trečiosios strategijos)
  • slip_16 – leidžiamo praslydimo dydis punktais (trečiosios strategijos)
  • G_magic_176_16 – magic numeris (trečiosios strategijos)

Dėmesio!!! Nieko nekeiskite nustatymuose, jei nesuprantate jų reikšmės, o naudokite rekomenduojamus parametrus (nustatytus pagal nutylėjimą).

Rekomenduojamas MM

Skaičiuojama 0,01 loto kiekvienam 2000 valiutos vienetų. Lentelėje nurodyti rekomenduojami minimalūs dydžiai įvairaus tipo sąskaitoms.

Sąskaitos tipas Minimalus lotas Minimalus depozitas Brokerių pavyzdžiai
Centinis 0.1 $200 Roboforex
Standartinis 0.01 $2000 BlackBull Markets
Klasika 0.1 $20000 Klasikinio tipo sąskaitos, būdingos daugeliui brokerių

Pabaigai

pabaigai forex robotas

Robotas “Trys šokėjai” yra pelningas robotas, kurio pagrindas yra nuostolių vidurkinimas. Robotas gerai dirba realiose sąskaitose, tačiau reikia nepamiršti  išvesti pelną kartą per mėnesį arba dažniau ir nepamiršti kitų taisyklių, dirbant su pavojingais robotais.

Svarbu!!!

Korektiškam roboto darbui būtinas pastovus terminalo veikimas nuo rinkos atsidarymo sekmadienio vakare iki uždarymo penktadienį vakare. Rekomenduojama naudoti VPS serverio paslaugas, jei neturite galimybės laikyti savo kompiuterio nuolat įjungto 24/5.

Atsisiųsti robotą “Trys šokėjai”

 

173 KOMENTARAI

5 1 balsas
Article Rating
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
173 Comments
Naujausias
Seniausias Daugiausiai balsavo
Įterptieji atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
vejas
vejas
2019-01-02 15:27

Sveiki, Forex4yuo neaptarnauja Lietuviu, galite patarti, kur galima atsidaryt centine saskaita su 0.01 lotu ? Ačiū

Algimantas Ščiukas
Algimantas Ščiukas
2019-02-21 23:01

Kaip manote Mykolai jeigu sumaisyciau robota TRIO DANCER + ArgoAveger saugu martingeila. ar tai geras sumanimas kaip manote ?
Kilo tokia ideja noreciau isgirsti jusu nuomones.
ir kada reiktu sunerimt ir reguot i roboto minusini darba?
ar isvis nesikisti i jo darba?
Is anksto dekoju uz jusu atsakyma!

Artūras
Artūras
2019-05-03 21:12

Siandien ivyko keistas dalykas su situo robotu. GBP-USD pora prekiavo kaip ir tikimasi is roboyo paskutinius 6 menesius. Siandien kursui soktelejus virs 100 pipsu, robotas turejo atidaryneti sell orderius ir didinti lota, bet tai ir uzstrigo padidines lotas viena karta, o tuti maziausiai dar tris ar keturis kartus. Iki take profito jau reikejo 180 pipsu tai uz dariau pats orderius ir perkroviau terminala. Norejau paklausti ar kam gal buve ir kodel taip ivyko nes zinau kad dar kitam zmogui siandien taip nutiko su dviem skirtingai accountais ir brokeriais. Tai speju kazkokia klaida isivelus su robotu yra. Lauksiu komentaru. Dekui

Tadas
Tadas
2018-03-15 16:31

Sveiki Mykolai. Skaičiau Jūsų straipsnį apie robotus ir kad 90 procentų Jūsų testuotų nuėjo į bankrotą. Ar robotas trys šokėjai įeina į tuos 90 procentų?, nes monitoringas kaip žiūriu tai labai geras.

Algirdas
Algirdas
2018-02-17 20:18

Sveiki. Kaip pastebejau roboto pagal nutylejima nustatymuose loto dydis nustatytas yra 0.1, tai jei tarkim noriu robota paleisti ant CENT-NDD saskaitos kur rekomenduojamas minimalus lotas 0.01, tai tokiu atveju turu rankiniu budu nustatyti roboto nustatymuose loto dydi 0.01 ???

Mykolas
2018-02-17 22:06
Atsakyti į  Algirdas

Taip.

Tomas
Tomas
2018-02-20 12:52
Atsakyti į  Mykolas

Mykolai ar galite įdėti dabartinius roboto nustatymus,kuriuos naudojate Jūs H1 grafike. Ir jei aš įnešu 200 eurų, tai kokią sąskaitą turiu atsidaryti pas Roboforex brokerį?

Mykolas
2018-02-20 14:12
Atsakyti į  Tomas

Apačioj, komentaruose yra nustatymai.
Jei 200, tai tik centinę sąskaitą. Standartinė nuo 2000.

Tomas
Tomas
2018-02-21 19:09

Sveikas Mykolai gal kartais turi mq5 versija šio roboto ?

Mykolas
2018-02-21 19:35
Atsakyti į  Tomas

Ne.

Aurimas Didziulis
Aurimas Didziulis
2018-09-17 17:53

Sveiki Mykolai, as norejau paklaust ar jus vis dar naudojat H1 intervala ? man kazkodel neatidaro treidu nors viskas pagal nustatymus kaip ir gerai. Tai galvojau gal laiko intervalas blogas. Dekui

Mykolas
2018-09-17 19:18
Atsakyti į  Aurimas Didziulis

Taip, naudoju H1. Išvis sandorių neatidaro? Nes kuo aukštesnis intervalas, tuo retesni sandoriai.

Aurimas Didziulis
Aurimas Didziulis
2018-09-26 23:53
Atsakyti į  Mykolas

Dekui, pas mane saskaita buvo Pro-Cent del to ir neatidare.

vejas
vejas
2018-09-20 10:39

Sveiki, man irgi visai neatidaro sandoriu, nors viska rodo ok, gal del to kad naudoju robota ir kitame brokeri ? išjungiau, palikau viena brokeri bet vistiek neatidaro poziciju 🙁

vejas
vejas
2018-09-24 06:54

Sveiki, su 10000 depozitu ir 0,01 loto Roboforex visai neatidaro sandoriu, nors robotas rodo ok, o su 0,1 sandoriai atsidaro. Galima, kažka padaryt kad sandoriai atsidarytu su 0,01 minimaliu lotu ?

Mykolas
2018-09-24 10:51
Atsakyti į  vejas

Sąskaita Roboforex ar Robomarkets? Manau, kad pas jus Pro-Cent sąskaita, ji atidaro tik su 0,1 loto. Pasikeiskit sąskaitą.

Aurimas Didziulis
Aurimas Didziulis
2018-09-26 23:53

Sveiki, pasiziurejus jusu monitoringa sito roboto rezultatai gan neblogi, o testuojant visada sudega saskaita,kad ir ka bebandyciau, beto ivedus Trys sokejai i myfxbook paieska ismeta dar tris saskaitas (Real) kurios sudegusios. Gal galetumet pakomentuoti Mykolai ? Beto pas jus Centine saskaita ar standart ? Pagarbiai

Mykolas
2018-09-27 06:52
Atsakyti į  Aurimas Didziulis

Robotų testavimas istorijoje (backtesting) ir reali prekyba arba demo prekyba (forward testing) yra du skirtingi dalykai. Backtestingas yra tik pusė kelio, jis tik parodo, ar apskritai robotas yra vertas dėmesio ir nevaro į minusą, o forward testingas jau parodo visus pliusus ir minusus, t.y. kaip jis prekiauja realiai.

Dėl sudegusių sąskaitų – jos ne mano, todėl komentuoti negaliu, bet spėju, kad jos sudegė dėl per daug nustatytos rizikos. Pas mane centinė sąskaita.

Jonas
Jonas
2019-01-08 07:07
Atsakyti į  Aurimas Didziulis

Sveiki, pats realiai išmėginau šį robotą real centinėje sąskaitoje, nes visada viliojo jo pelningumas. Viską padariau kaip nurodytą (svertas, depozitos dydis, nustatymai pagal nutylėjimą ir pan.). Sąskaita sudegė nepraėjus mėnesiui https://www.myfxbook.com/portfolio/trio-dancer/2387060. Taip pat internete paieškojaus atradau galim sakyti identišką užsienio portalą kaip šis- spekuliantas.com http://forextraderportal.com/forex-robot-trio-dancer-profitable-market-dancer/. Komentarai apie robotą taip pat dvejopi, tačiau dauguma sudegino sąskaitas. Įtarimo kilo ir dėl spekuliantas.com puslapio, kažkas atrodo “nešvariai” nors gali būti, kad Mykolas turi tiek lietuvių rinkai tiek užsienio rinkai skirtus portalus. Kaip bebūtų tai tik mano nuomonė ir nieko nesmerkiu. Pats tikrai daug informacijos pasiėmiau ir imu iš šio puslapio, bet robotais nelabai… Skaityti daugiau »

Julius
Julius
2019-03-14 21:47
Atsakyti į  Jonas

As turiu pasileides. Pries tai sudege kai buvau ant dvieju poru (eur/usd ir gbp/usd). Tai su svaru dege saskaita. Db ant tos pacios saskaitos tik su euru ir nuo spalio niekas nedega, o pliusas virs 10% per menesi. Kaip bus toliau niekas nezino:)

Jonas
Jonas
2019-07-31 05:39
Atsakyti į  Julius

Sveikas Juliau 🙂 Kaip sekasi dirbti su robotu? Kokie rezultatai, jei nepaslaptis 🙂

Saras
Saras
2019-07-23 05:51

Sveikas Mykolai! Turiu klausima: sitas robotas gerai veikia su 4 skaiciais po kablelio kotiruotese ir nereikia nieko keisti setinguose… klusimas yra toks : ka tureciau keisti setinguose su 5 skaiciais po kablelio? nes man toks vaizdas kad jis uzdarineja posicijas 3 senuju punktu o ne 30

Mykolas
2019-07-23 06:41
Atsakyti į  Saras

Gal reiktu prie visų nustatymų, kur yra uždarymo, trailingo punktai po 0 pridėti, bet aš nesu garantuotas ,būtinai testuokit ant demo.

Saras
Saras
2019-07-23 09:31
Atsakyti į  Mykolas

Tai kaip suprantu reikia prideti 0 ne tik prie TP bet ir PipStep_Hilo ir t.t?

Mykolas
2019-07-23 10:21
Atsakyti į  Saras

Na, taip,paskui žiūrėti demo sąskaitoj kas gaunasi.

Artūras S
Artūras S
2020-04-25 15:47

Sveiki, Mykolai. Peržiūrėjau roboto Trys šokėjai istoriją myfxbook puslapyje ir man kilo klausimas dėl poros nustatymų. Kaip pas jus buvo nustatyta CloseFriday ir OpenMondey nustatymas – true ar false?

Mykolas
2020-04-25 16:35
Atsakyti į  Artūras S

Sveiki, true buvo.

Efka
Efka
2021-10-14 12:48

Patarciau visiem minimalu depozita turet dvigubai didesni negu nurodyta nes ant kokio didesnio trendo gali sudegt saskaita. Patariu bent jau 4k turet vienai valiutu porai maziausiai

Algirdas
Algirdas
2018-02-08 08:19

Sveiki ar reguliariai sustabdote si robota, uzdarote visas pozicijas ir paleidziate is naujo? jei taip tai kaip daznai tai darote?

Mykolas
2018-02-08 10:51
Atsakyti į  Algirdas

Žinokit, neprisiminsiu… Jeigu ir buvo stabdytas ir paleistas iš naujo, gal tik vieną ar du kart. Šiaip nstengiuosi nesikišti į robotų darbą.

Saras
Saras
2018-01-27 06:32

Sveiki, prieš metus buvo użduotas klausimas , bet taip atsakymo ir neradau, o klausimas yra toks : Tai visdelto po kablelio 4 skaičiai ar 5? Laukiu atsakymo nekantriai.

Mykolas
2018-02-08 10:53
Atsakyti į  Saras

Skaičiai kur? Jeigu monitoringe, tai 4, ten Roboforex-Fix centinė sąskaita.

Tadas
Tadas
2017-10-09 08:42

Sveiki, Mykolai. Tikiuosi man, kaip naujokui, paaiškinsite kilusius kelis neaiškumus 🙂 Per VPS pasileidau platformoje Trys šokėjai robotą, tiksliau jį uždėjau ant dviejų rekomenduojamų valiutų. Tai pirmas klausimas ar galima vienoje platformoje atidaryti tą patį robotą ant kelių valiutų porų su tuo pačiu brokeriu acountu? Ta prasme, kad galima išbandžiau, bet ar vis tiek sistema sėkmingai turėtų veikti, ar ten niekas nesipjaus? Toliau antras klausimas, jei ant to pačio brokerio acounto su robotu prekiauju dvejose valiutų porose, tai kaip su depozitu? Ar užtenka minimalaus depozito 2000 ar automatiškai reikėtų 4000 su 0,01 lotu, kadangi robotas dirba su dviem poromis? Taip… Skaityti daugiau »

Mykolas
2017-10-09 08:51
Atsakyti į  Tadas

1 klausimas. Galima.
2 klausimas. Ne, 2000 neužteks dviems poroms. 2000 yra minimalus depozitas vienai valiutų porai, todėl, jei bus dvi, minimalus jau turi būti 4000, prekiaujant minialiu 0,01 lotu.
3 klausimas. Galima, bet nerekomenduotina, nes gali susipjauti orderiai. Jei vistiek nėra kitos išeities, reikia žiūrėti, kad būtų skirtingi robotų Magic numbers.

Arctic Board
Arctic Board
2017-09-29 16:24

Sveiki Mykolai, sakykite, kodel pas jus “Myfxpro” paskyroje sitas robotas realioje saskaitoje atidaro tiek mazai sandoriu? Nes nei centineje saskaitoje nei realioje jis taip nedirba. Kitaip tariant jusu rezultatai ir sandoriu kiekis kardinaliai skiriasi nuo realaus roboto darbo. nes tarkim 50-100 sandoriu i diena sitam robotui yra normalu. tuo tarpu pas jus galime matyti 5-6 sandorius. Nekantriai lauksime atsakymo 🙂

Mykolas
2017-09-29 16:42
Atsakyti į  Arctic Board

Neįsivaizduoju, kodėl. Sąskaita Roboforex Fix-Cent, nustatymai pagal nutylėjimą, kurių skryšotą nekartą kėliau komentaruose.

Mykolas
2017-10-09 08:52
Atsakyti į  Arctic Board

Neseniai testuojant paaiškėjo, kad šiam robotui vis tik turi įtakos skitingi laiko intervalai… Pas mane yra H1, todėl gal dėl to jis atidarinėja mažiau sandorių…

Dauga
Dauga
2017-06-28 11:25

Sveiki, ar testuojant robotą (naudojant thickstory) rezultatai gali skirtis nuo realios sąskaitos? Minėjote kad laiko intervalas neturi reikšmės, tačiau testuojant skirtingais laikais gaunami skirtingi rezultatai. Ačiū

Stalavynka
Stalavynka
2017-02-28 14:59

Testuoju si robota ant EUR/USD ir AUD/USD valiutu ir kolkas rezultatai labai geri ir kiek ziurejau internete ant labai daug valiutu poru su siuo robotu yra bandoma prekiauti. Kaip manai Mykolai ant kokiu valiutu dar sis robotas gerai veiktu ir pasiteisintu? Ar tiesiog reikia paziureti valiutu volatilumus ir kuo mazesnis tuo geriau? Vien komentaruose ziuriu zmones irgi cia ivairiausias valiutas isbande su siuo EA.

Modestas
Modestas
2017-02-27 12:27

Noriu paklausti, jei sąskaitos kreditinis petys 1:500, tai kiek tada reikėtų minimalaus depozito? 4000?

Mykolas
2017-02-27 13:03
Atsakyti į  Modestas

Jus turit ziuret ne peti, o rizika. Minimalus 0.01 loto 2000 pinigu. Jei 4000,rizika bus 0.02 loto. O peties dydis itakoja tik uzstata brokeriui. Aisku, kuo didesnis petys, tuo mazesnis reikalingas uzstatas, bet pagrindas yra rizika.

Modestas
Modestas
2017-03-01 11:19
Atsakyti į  Mykolas

Dar vienas klausimas, o šiam robotui sąskaita geriau su 4 ar 5 skaičiais po kablelio, nes man atrodo, kad jei 5 skaičiai po kablelio, tai robotas dažniau atidaro orderius ir galbūt grėčiau gali sudegti?

Remember
Remember
2017-06-07 20:24
Atsakyti į  Mykolas

Sveiki,
o jeigu depozitas 20 000 pinigu tai ji reikia leisti su 0.1 loto? Nors aisku cia durnai paklausiau yra juk rekomendacijose viskas 🙂

Mykolas
2017-06-07 21:36
Atsakyti į  Remember

Tai būtų minimalus depozitas 0,1 lotui.

Stalavynka
Stalavynka
2017-02-16 16:08

Sveiki, jeigu noriu rizikuoti tik 20% savo depozito? kuriuos nustatymus reiktu pakeisti robote? uztenka tik situos pakeisti?
MM —true
UseEquityStop — true
TotalEquityRisk — 20

Mykolas
2017-02-16 17:41
Atsakyti į  Stalavynka

Manau, kažkas panašaus.

Stalavynka
Stalavynka
2017-02-16 17:49
Atsakyti į  Mykolas

Trailstopu nereikia tada atskirai kiekvienam robotui nustatyti?

Mykolas
2017-02-16 18:27
Atsakyti į  Stalavynka

Pasibandyk ant demo, su trailingstopais nežinau, nesu bandęs.

Ieva B.
Ieva B.
2017-02-16 00:31

Labas, gal galite kas nors padeti su nustatymais, kai noriu prekiauti su Trio Dancer ar jus naudojat standartinius? Kokie yra geriausi nustatymai siam robutui ir kad butu galima MM? Aciu

Mykolas
2017-02-16 07:43
Atsakyti į  Ieva B.

Geriausi nustatymai pagal nutylėjimą, MM pagal depozitą.

Ieva B.
Ieva B.
2017-02-16 14:55
Atsakyti į  Mykolas

Nu aisku cia paslaptis tada tie nustatymai 🙂 . Tai jei depositas $3000, koks tada MM?

Mykolas
2017-02-16 13:47
Atsakyti į  Ieva B.

Mano nustatymai pagal nutylejima, buvau net skrynshota ikeles. Jei kapitalas 3000, lotas 0.01. Jei 4000 – 0.02.

Ieva B.
Ieva B.
2017-02-16 19:17
Atsakyti į  Mykolas

Tai gal nori vel ikelti 🙂 arba i pm parasyti? 🙂

Mykolas
2017-02-16 17:41
Atsakyti į  Ieva B.

comment image

Ieva B.
Ieva B.
2017-02-16 19:52
Atsakyti į  Mykolas

bet taigi cia nustatymai paliai default, nejaugi nieko nepakeitei 🙂

Ieva B.
Ieva B.
2017-02-16 14:58
Atsakyti į  Mykolas

O tai cia false or True reikia palikti “UseTrailing StopHillo”, ir ka tai itakoja jei False ar True?

Laimis Inokaitis
Laimis Inokaitis
2017-01-26 07:08

Sveiki, si robota testuoju ant realios saskaitos daugiau kaip 6men, viskas OK, bet tik dabar pastebejau jog jis sandorius atidarineja uzsidarius zvakei, t.y. jis pas mane uzdetas ant H1 grafiko ir visi sandoriai atidaryti xx:00 laiku. Pakeitus tarkim i M15 atitinkamai pasikeicia ir sandoriu laikas – tai vadinasi jog robotui labai svarbus TF kuriame prekiauti. Ar as klystu, ar cia tik pas mane viena taip 🙂 ACIU.

Arminas Gužauskas
Arminas Gužauskas
2017-01-17 18:12

Sveiki, norejau paklausti, kodel nerodo monotoringe siandien pas jus didziulio drawdown? per nakti prisirinko daug entrancu short ir tik diena uzdare viska su pliusu.. Gal galtumete pasidalinti savo nustatymais? Aciu

Mykolas
2017-01-17 20:42
Atsakyti į  Arminas Gužauskas

comment image

Arminas Gužauskas
Arminas Gužauskas
2017-01-20 17:29
Atsakyti į  Mykolas

Aciu! O neturetu 5adieni po 17os valandos tik nauju grupiu neatidarineti? Nes dabar ziuriu kad jis nebeatidaro nauju poziciju ir senose grupese nors kaina “eina” i priesinga puse. Aciu

Arminas Gužauskas
Arminas Gužauskas
2017-01-30 16:06
Atsakyti į  Mykolas

Gal galetumete parasyti ant kokio laiko intervalo prekiaujate? Aciu

Mykolas
2017-01-30 15:11
Atsakyti į  Arminas Gužauskas

H1, bet intervalas čia neturi reikšmės.

Laimis Inokaitis
Laimis Inokaitis
2017-01-31 21:06
Atsakyti į  Mykolas

Mykolai, o Jums nera taip, kad robotas atidarineja sandorius uzsidarius zvakei ? Nes jei taip, tai lyg ir turetu but svarbu del laiko intervalo ?

Mykolas
2017-01-31 22:22
Atsakyti į  Laimis Inokaitis

Negaliu atsakyt į šį klausimą, nesu tiek tiksliai stebėjęs roboto darbo.

AudriusZ
AudriusZ
2017-01-12 20:28

Laa diena
https://www.1and1.co.uk/virtual-server
ar sie serveriai tiktu palaikyti traidininmo platformoms su pajungtais robotais?

Mykolas
2017-01-12 21:29
Atsakyti į  AudriusZ

Manau, geriau imti “profilinius” VPS, t.y. tokius, kurie orientuojasi į Forex treiderius, nes tokie VPS gaunasi brangesni, nes uorientuoti į kitus tikslu (pvz. duodamas 30 gb hardas, kurio mt4 platformai ir robotams tikrai nereikia. Taip pat galimi dažni perkrovimai ir pan., kas nėra mirtina neprekiaujantiems robotais.

Arminas Gužauskas
Arminas Gužauskas
2017-01-12 09:46

Sveiki, Kuria valanda lietuvos laiku reikia nustatyti poziciju uzdaryma? aciu

Mykolas
2017-01-12 08:26
Atsakyti į  Arminas Gužauskas

Pas mane 17 val. įrašyta.

Arminas Gužauskas
Arminas Gužauskas
2017-01-12 10:30
Atsakyti į  Mykolas

Aciu. Dar vienas klausimas. PAstebejau kad yra atidaromos 3 grupes vienu metu. Tai normalu ar reiketu sumazinti?

Mykolas
2017-01-12 09:21
Atsakyti į  Arminas Gužauskas

Taip, pagal nutylėjimą trys.

Arminas Gužauskas
Arminas Gužauskas
2017-01-12 11:23
Atsakyti į  Mykolas

Dar vienas klausimas. Tarkim nustatyti kad 5adieni 17a valanda yra uzdaromos pozicijos. tai nesvarbu jos minuse ar pliuse vistiek uzdaroma? Ar tiesiog po 17os neatidaromos naujos? Aciu

Mykolas
2017-01-12 10:05
Atsakyti į  Arminas Gužauskas

Tiesiog neatidaromos naujos po 17 val. Jeigu yra pririnkes senų pozicijų, jos laikomos, kol krepšys neužsidarys pelningai.

Erlas76
Erlas76
2016-12-26 08:31

Sveiki, ar atjungti robota per sventini laikotarpi, ar palikti? Aciu

Mykolas
2016-12-26 09:24
Atsakyti į  Erlas76

Palik, o kam atjungti?

Remember
Remember
2016-12-13 15:45

Sveiki,
Noriu pasiteirauti dėl šio roboto nustatymų. Jeigu robotas paliekamas su esamais nustatymai (pagal nutylėjimą) tai testuose jis sudegina sąskaitą per mėnesį. Klausimas: ar man reikia išvis nekreipti dėmesio į esamus nustatymus ir juos bandyti visiškai pakeisti? Ar šita Monitoringo sąskaita veikia pagal esamus nustatymus (pagal nutylėjimą)?

Ir toks mano pastebėjimas šis robotas labai mėgsta Sell pozicijas

Mykolas
2016-12-13 14:55
Atsakyti į  Remember

Monitoringe nustatymai pagal setus (yra .set failas kartu su robotu). Šiaip, kad sudegins ar nesudegins priklauso ne nuo nustatymų, o nuo rizikos. Monitoringe rizika yra fiksuotas lotas 0,01.

Erlas76
Erlas76
2016-12-08 12:23

Sveiki, jei pries naujienas robotas yra isjungtas, o kaina pasiekia numatyta TP. Ar ordeis bus uzdarytas? Robota isjungiu nuimdamas allow live trading varnele roboto nustatymuose. Aciu

Mykolas
2016-12-08 13:06
Atsakyti į  Erlas76

Jei robotas išjungtas, o orderis buvo atidarytas prieš tai, tai TP suveiks.

Audrius Beniulis
Audrius Beniulis
2016-12-06 18:12

Sveiki. Siryt pasileidau tris sokejus roboforex VPS. Centine saskaita, depozitas 120k. Nustatymai standartiniai (tik lota pakeiciau i 0,01,n nes taip pas Mykola buvo nustatyta). Siandien matau monitoringe, kad atidaryti du nauji sandoriai, o pas mane vis dar tyla. Ar cia normalu ir laukti toliau? Nes instaliavus log’e ismete “Error 0”, bet gal ten taip turejo but? Dekui uz ats

Mykolas
2016-12-06 18:39
Atsakyti į  Audrius Beniulis

Ne, kazkas negerai. Bandykit perinstaliuoti.

Audrius Beniulis
Audrius Beniulis
2016-12-06 20:25
Atsakyti į  Mykolas

Hmmm..kelis kartus nuemiau robota ir vel uzdejau, tada istryniau visa robota ir vel instaliavau. Vistiek – 1 logas Loaded succesfully, antras – nustatymai, trecias – initializesld, 4 – Error: 0. Gal MT4 nustaymuos kazkas negerai? Instrukcijoje Expert Advisors nustatymu lentele siek tiek kitokia nei MT4. Gal cia gali but beda?

Mykolas
2016-12-06 21:17
Atsakyti į  Audrius Beniulis

Šiaip Error 0 reiškia, kad klaidų nėra. Pastebėkit kelias dienas, jei neveiks, pabandykit ant kito terminalo.

Julius
Julius
2016-12-07 11:17
Atsakyti į  Audrius Beniulis

o čia negali būti susiję su pakeistu lotu iš 0,1 į 0,01? Nes straipsnyje apie standart ir centines sąskaitas rašoma:

“Minimalus lotas 0.1, nes balansas centinis, todėl kainos pajudėjimas 1 punktu prekiaujant 0.1 lotu bus lygus 0.01 $, tai yra viso labo 1 centui. Tokiu būdu, vienas ir tas pats lotas skirtingų tipų sąskaitose gali reikšti skirtingą rizikos lygį.”

Gal dėl to ir stoviniuojama vietoj?

Audrius Beniulis
Audrius Beniulis
2016-12-07 11:25
Atsakyti į  Julius

Mykolai, pas Tave saskaita paprasta? Nes Juliaus pamastymai logiski. Gal as per daug nusimazinau – ir saskaita centine ir lotas mazas. Be to paziurejau, kad lenteleje, kur surasyti minimalus depozitai, prie roboforex parasytas 0,1 lotas

Mykolas
2016-12-07 12:27
Atsakyti į  Audrius Beniulis

Roboforex centinės yra dviejų rūšių – Pro Cent su minimaliu 0,1 ir Fix Cent su 0,01. Pabandyk pasikeisti sąskaitą, gal dėl to neatidaro.

Audrius Beniulis
Audrius Beniulis
2016-12-07 12:34
Atsakyti į  Mykolas

Pas mane Pro-Cent, tai cia ir bus beda. Mykolai, o manai, kad su 0,1 loto prie 120 k depozito butu per stipru? Nes saskaita tingetusi keist, be to nesinori prisidaryt ju be proto, kad po to metytusi be reikalo 🙂

Mykolas
2016-12-07 13:06
Atsakyti į  Audrius Beniulis

Aš pasikeisčiau sąskaitą, ten 1 minutė laiko užtruks.. Susikūrei naują sąskaitą ir per vidinį pervedimą persimetei lėšas. 120K tai čia 1200 USD?

Audrius Beniulis
Audrius Beniulis
2016-12-07 13:58
Atsakyti į  Mykolas

1200 EUR

Mykolas
2016-12-07 14:37
Atsakyti į  Audrius Beniulis

Geriau su 0,01, bet kokiu atveju, riziką galėsi reguliuotis pats, nuo kokio loto pradėti, bet kokiu atveju, praradimo rizika bus mažesnė.

Audrius Beniulis
Audrius Beniulis
2016-12-07 16:24
Atsakyti į  Mykolas

Aciu visiems uz patarimus. Paklausiau Tavo, Mykolai, patarimo, atsidariau Cent-Fix saskaita, pasileidau su 0,01 loto ir jau po keliu min atsidare pirmas sandoris 🙂 Beliko sulaukti, ka gero sokejai prisoks 🙂

Martynas Žeimaitis
Martynas Žeimaitis
2016-11-09 21:51

kokiu laiku intervalu prekiauji?

Mykolas
2016-11-09 22:53
Atsakyti į  Martynas Žeimaitis

Šitam robotui neturi reikšmės intervalas.

Erlas76
Erlas76
2016-10-05 08:17

Prekiaujant vienoje saskaitoje su situo robotu naudoti viena kuria pora ar abi ? Aciu

Mykolas
2016-10-05 08:54
Atsakyti į  Erlas76

Pas mane tik EURUSD.

Tautvis
Tautvis
2016-09-28 19:53

Įdomu. Iš straipsnių ir bendro vaizdo susidariau įspūdį, kad demo skiriasi nuo real prekybos šiek tiek. Na gal 10-15 proc. Tačiau demo sąsakaitoje paleidęs trio dancer (1000 usd startas, petys 500 – pajamos ~105usd/24h) turėjau pelną apie 10proc/parą (eurcad), paleidęs fix cent (petys 1000, įdėjau 500eur) turiu apie 2,9 eur į parą – gaunasi apie 0,58. Komentarai?

Mykolas
2016-09-21 19:11

Paziurek, ka raso terminalo zurnale.

Tautvis
Tautvis
2016-09-22 07:34
Atsakyti į  Mykolas

Dėkui, problemą išsprendžiau grubiuoju būdu, nes dar nemačiau Mykolo patarimo. Tiesiog išmečiau robotą ir įdiegiau iš naujo. Veikia. Taip ir nesupratau kas jam buvo. Nepykit už trukdymą, gal kokiam kitam naujokui pravers.

Tautvis
Tautvis
2016-09-20 20:08

P.S. šypsenėlę rodo viršuj dešinėj

Tautvis
Tautvis
2016-09-20 19:56

Prie mėnesį paleidau – viskas ok ant xp. Pasitvarkiau px Windows7, robotą atrodo sukėliau taip pat – neprekiauja. Gal kas ką patarsit?

Andrius
Andrius
2016-09-05 14:34

Ar Jums robotas atidarinėja 3 vienodus orderius, pvz ta pačia kaina SELL su vienodu lotu ir vienodu TP? Ar čia mano VPS kažkaip streikuoja

Erlas76
Erlas76
2016-08-20 11:29

Antra savaite robotas dirba pelningai centineje saskaitoje.Galvoju paleisti standartineje su 2000.Norejau paklausti,gal bandete standartineje butent.Gal standartineje jis elgiasi kitaip,nes demo rode dar geresnius rezultatus.Ar per daug rizikuoju?Toliau del brokerio.Ar gerai butu Roboforex standartineje saskaitoje ar rinktis Alpari,pagal jusu rekomendacija.Aciu

Mykolas
2016-08-20 11:46
Atsakyti į  Erlas76

Kadangi robotas yra vistik yra priskirtinas prie pavojingų, aš nerekomenduočiau jo leisti Standart sąskaitoje, jei centinėje dirba gerai, tegu ten ir dirba, tiesiog padidinkite depozitą joje. Bet nedidinkite maksimaliai, geriausia pasilikti tam tikrą “rezervą”, kurį galėtumėt panaudoti, jei atsirastų didesnis nuosmūkis.

Linux77
Linux77
2016-08-28 22:35
Atsakyti į  Erlas76

Galiu parekomenduoti saugesnį robotą. Jei domina. lhektor@gmail.com

stanislovas
stanislovas
2016-05-31 23:46

Sveiki dar karta Ir vėl as einu i trasa su siuo robotu. Paskutiniai 2 mėginimai baigėsi nesekme. Pasimokiau siek tiek is savo klaidu ir dabar vel su juo zaidiu ir tikrinu jo blogasias savybes. Kol kas rezultatai tokia http://www.myfxbook.com/members/staskajlt/trio-da…. ziuresim kuo baigsis antra savaite. Su siuo robotu tik eurusd, nes buvau paleides ant demo praejuse nakti per gbpusd sudege 80%. Nuolat priziuriu jo veikla per remote control, naudoju tel, bent kas valanda ar pus antros paziuriu kaip einas. didesnius nei -400 pip uzdarau ranka, kartais palieku ir ties -470, bet daugiau -500 pip neleidziu, arba uzdarau, arba pasiekus -350 isstatau… Skaityti daugiau »

Artūras
Artūras
2016-05-03 16:17

Depozitas buvo apie 9400 usd, centinėje sąskaitoje. Šiaip šis robotas mokamas, o saite dalinamas nemokamai. Nori nenori peršasi išvada, kad blogai nulaužtas, tai ir daro nesąmones. Kai EUR/USD pajudėjo į viršų atrodė kad išprotėjo – vien sell. Ir prikepė be proto, kas 10 pp, nors standartinių nustatymų nekeičiau.

Artūras
Artūras
2016-05-02 19:57

Chm, na galiu drąsiai pasakyti – norit sudeginti depozitą, galit statyt šį robotą. Du mėnesiai ir atia.Ir su visais rekomenduojamais nustatymais.

Artūras
Artūras
2016-05-01 13:37

Sveiki, o ar reikia šį robotą optimizuoti?

Astronautas
Astronautas
2016-04-25 17:41

Niekaip negaliu perprasti šito roboto. Verifikuotas myfxbook monitoringas http://www.myfxbook.com/members/Merlin777/trio-da… aiškiai sako, kad robotas nėra "slivatorius". Stabilus daugiau nei 4 proc./mėn pelnas, o didžiausias nuosmukis vos 7,5 proc. Lyg ir atrodytų, kad tokia prekyba pernelyg konservatyvi, bet čia jau subjektyvaus vertinimo dalykas. Deja, man niekaip nepavyksta padaryti, kad robotas backteste išpieštų patrauklią kreivę, ir ką tu jam. Visų pirma, nu, nesuprantu, kaip gali būti robotui nesvarbu, kokiame laiko intervale jis prekiaus. Rezultatai taigi gaunasi visiškai skirtingi. Na, pažiūrime atidžiai į straipsnio tekstą. 2011 metais pelningumas vos 11 proc.; 2012 metais – mažiau nei 1 proc.; paskui per dvejus sekančius metus robotas… Skaityti daugiau »

Astronautas
Astronautas
2016-04-25 19:29
Atsakyti į  Mykolas

Dėkui. O laiko intervalas koks?

Astronautas
Astronautas
2016-04-25 19:34
Atsakyti į  Astronautas

P.S. O ar tie nustatymai pagal nutylėjimą pritaikyti sąskaitai, kurioje kotiruotė 4 ženklai po kablelio, ar 5? Pamėgininau dabar robotą testuoti keturženklėje sąskaitoje, ir rezultatas gavosi kažkiek vertesnis dėmesio.

TADAS
TADAS
2016-04-27 13:01
Atsakyti į  Mykolas

MYKOLAI O KAIP JUMS SEKASI PAGAL šIUOS NUSTATYMUS SU ŠIUO ROBOTU PREKAIUTI?

staska
staska
2016-02-17 01:26

Be to darau eksperimentus su robotais ant demo, keletas demo su ivairiais robotais, ir dar tikrinu strategijos testeryje su mistatymais bei valiutom jei rodo neblogus rezultatus, sumetu.

staska
staska
2016-02-17 00:31
staska
staska
2016-02-17 01:24
Atsakyti į  Mykolas

nustatyta 0.1, buvo 20.000, ir per siandiena -16.000, bet klausimas, kodel jis atidare 7.94 ir 11.99 lotus?

staska
staska
2016-02-17 00:28

Neblogas robotas, bet vienas neaiskus nuansas. Nustates jog pradinis lotas 0.1. visa laika jis prekiauja 0.01<>1.33 zonoje, bet neiasku is myslingai padaro
115465210 2016.02.16 15:17:08 buy 7.94 gbpusd 1.4376 0.0000 1.4421 2016.02.16 15:41:08 1.4335 0.00 0.00 0.00 -3 255.40
115467978 2016.02.16 15:30:01 buy 7.99 gbpusd 1.4356 0.0000 1.4391 2016.02.16 15:41:08 1.4335 0.00 0.00 0.00 -1 677.90
115468970 2016.02.16 15:34:04 buy 11.99 gbpusd 1.4366 0.0000 1.4391 2016.02.16 15:41:08 1.4335 0.00 0.00 0.00 -3 716.90
MaxLot nustatyta 5.0

Idomu ar nera kokio atnaujinimo?

kregzde196
kregzde196
2016-02-11 17:26

kur gali but problema? triodanceris dirba tik ant 0.1 arba didesnio loto jai padarai nustatymuose LOT pasirinktyje mazesni nei 0.1 loto robotas neisijungia ir neprekiauja.. pora savaiciu dirbo viskas buvo ok . sia savaite nuo primadienio nebeisijungia, jei yra mazesnis nei 0.1 loto nustatyta nustatymuose

kregzde196
kregzde196
2016-02-11 18:51
Atsakyti į  Mykolas

supratau. dekui

kregzde196
kregzde196
2016-02-01 12:28

Mykolai, jus koki sverta naudojat toje saskaitoje kur dirba sitas robotas?

kregzde196
kregzde196
2016-02-01 12:36
Atsakyti į  Mykolas

roboto autoriai su tokiu rekomenduoja dirbt ar jus pats nusprendet kad taip geriau?

kregzde196
kregzde196
2016-02-03 21:42
Atsakyti į  Mykolas

o tai kodel nedarot 1:1000?

kregzde196
kregzde196
2016-02-03 22:14
Atsakyti į  Mykolas

na dabar maciau yra , galima pasikeist koki nori nuo 1/100 iki 1/1000

kregzde196
kregzde196
2016-01-14 16:46

eigoje buna didesniu. tai gaunas kad neina nusistatyt max kokiu lotu kad prekiautu eigoje?

kregzde196
kregzde196
2016-01-14 12:58

sveiki, nustatymuose buvau padares kad max lots butu 0.05. bet kai praziurejau roboto darbo istorija , jis dirbdavo is su didesniais lotais. taip neturetu jug buti?

Prisijunk

2,399SekėjaiPatinka
1,800ŽiūrovaiPrenumeruoti
- Reklama -

Paskutiniai straipsniai

173
0
Norėtųsi jūsų minčių, pakomentuokite.x